Έγκρίθηκαν οι προτάσεις για συμμετοχή στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, που κατέθεσε ο Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Γρεβενών για τη συμμετοχή δυο ομάδων μαθητών του Ομιλού Ρομποτικής.
Το φετινό θέμα του διαγωνισμού επικεντρώνεται στην Θεματική Ενότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης και οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν καινοτόμες λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, με τη χρήση ανοιχτού κώδικα ανοιχτών τεχνολογιών και να συμβάλλουν στην διάδοση τους με την παραγωγή ανοιχτού εκπαιδευτικού υλικού.
Read more ...
Έγκρίθηκε η πρόταση για συμμετοχή στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, που κατέθεσε ο Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Γρεβενών.
Η προτεινόμενη κατασκευή με τίτλο "Πρότυπη μονάδα υδροπονικής καλλιέργειας και ιχθυοκαλλιέργειας" αποτελεί μία μονάδα πρότυπο που αποτελείται από μία μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας αλλά και μια μονάδα υδροπονικής καλλιέργειας για την παραγωγή λαχανικών. Οι δύο μονάδες έχουν αλληλοεξαρτώμενες εισροές με στόχο τη μείωση του κόστους και την καλύτερη αξιοποίηση των πόρων.
Read more ...
Εγκρίθηκε η συμμετοχή των δυο πρότασεων που κατέθεσε ο Π.Ε.Κ.-Τ.Π.Ε. Γρεβενών για την εκπαιδευτική δράση που διοργανώνει Ερωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος (ESA - European Space Agency) σε συνεργασία με την Raspberry Pi Foundation.
Οι ομάδες μας, μαθητές από τα Γυμνάσια και Λύκεια της πόλης μας, συμμετέχουν ήδη στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού καθώς έχουν υλοποιήσει δυο προγράμματα σε Python που θα εκτέλεστούν στο Astro Pi που βρίσκεται στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS - International Space Station).
Read more ...
Εγκρίθηκε η συμμετοχή της πρότασης που κατέθεσε το ΠΕΚΤΠΕ Γρεβενών για την εκπαιδευτική δράση που διοργανώνει Ερωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος (ESA - European Space Agency) σε συνεργασία με την Raspberry Pi Foundation. Η ομάδα μας θα συμμετάσχει στην δεύτερη φάση υλοποιώντας πρόγραμμα σε Python που θα εκτέλεστεί στο Astro Pi που βρίσκεται στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS - International Space Station). Σκοπός του προγράμματος είναι η καταγραφή φωτογραφιών από την επιφάνεια της γης κα η μελέτη του δείκτη NDVI (Normalized Difference Vegetation Index) σε σχέση με την απόσταση από ποτάμια και λίμνες.
Ο Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Γρεβενών της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας καλεί όσους μαθητές/τριες ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό RoboMarathon, που διοργανώνει ο μη κερδοσκοπικός Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης WRO HELLAS.
Ο Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Γρεβενών θα αναλάβει την καθοδήγηση και προπόνηση των μαθητών/τριων για τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό. Για τον σκοπό αυτό, θα διοργανωθούν εβδομαδιαίες διαδικτυακές συναντήσεις μέσω webex. Απαιτείται δήλωση συγκατάθεσης κηδεμόνα που θα αποσταλεί σε όσους μαθητές δηλώσουν συμμετοχή στη δράση, και παράλληλα θα δοθούν οδηγίες για την παρακολούθηση των διαδικτυακών συναντήσεων.
Ο διαγωνισμός αφορά στους μαθητές των παρακάτω τάξεων.
- Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού
- Α’,Β’, Γ’ Γυμνασίου
- Α’ Λυκείου
Ο διαγωνισμός διεξάγεται εξ’ αποστάσεως σε εικονικό περιβάλλον προσομοίωσης ρομποτικής. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο της WRO HELLAS.
http://wrohellas.gr/εκπαιδευτική-ρομποτική-για-όλους
Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και ο Δήμος Γρεβενών διοργανώνουν Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα "Προγραμματισμός στο σπίτι- Programming@Home".
Ο διαγωνισμός υλοποιείται στο πλαίσιο κάλυψης των αναγκών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση των παιδιών στην πληροφορική και για δημιουργική απασχόληση στο σπίτι! Ο διαγωνισμός παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων προγραμματισμού Η/Υ ενθαρρύνοντας τα παιδιά να απαντούν και να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με θέματα την υπολογιστική και αλγοριθμική σκέψη, τη βιωματική μάθηση (learning by doing) και τον προγραμματισμό.
Οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τύπων σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών καλούνται προαιρετικά να δημιουργήσουν τα εκπαιδευτικά ηλεκτρονικά παιχνίδια τους με έμπνευση, φαντασία και δημιουργικότητα. Προσδοκούμε ότι με τη συμμετοχή τους, θα βελτιώσουν τις προγραμματιστικές τους δεξιότητες αλλά και τις δεξιότητες του 21ου αιώνα που απαιτούνται (συνεργασία, αυτορρυθμιζόμενη μάθηση, καινοτομία, έμπνευση, υπολογιστική σκέψη).
Περισσότερες πληροφορίες στο Δελτίο Τύπου ΕΔΩ